vasa

vård av sjuk anhörig
eller vård av sjuk syster
vass
men kan välja själv
snäll var jag iaf
stannade hemma för att ta hand om henne på förmiddagen
kanske itne ritktigt hela sanningen
men det låter ju bra
bättre än att vi inte orkade friskvårda
så ja
jag var hemma och tog hand om min syster
av ren kärlek till henne
jag är ju så snäll
mormor fick ta över på eftermiddagen
då mamma (väljer att kalla mig det idag) var tvungen att åka
till skolan
och sedan för att gymma med skolpojkarna
nu bör jag som eknomiböna ta tag i förvaltningsberättalse
samt ekonomin
härligt med skola
och årsredovisning
vi är ju i dessa tider
när allt ska avslutas liksom
både ekonomi och skola
som sagt
det var ekonomi ja
bisou

Kommentarer
Postat av: iduspidus

jassåå? vi får se ikväll om de e de!

2009-05-05 @ 17:50:04
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0