good night


åå det är härligt att vara tillbaka
allmänt pepp på livet
allmänt pepp på att plugga
inte längre fittig var det någon som sa idag
någon som fick lida pga min trötthet igår
Bögknackarn kan man (ord som ej får användas inom juridiken, för vagt uttryck) kalla honom
funderar på om jag finner extra pluggkraft hos min basgrupp
har aldrig haft så roligt som med dem
skrattar konstant
om vi skrattar med varandra
eller åt varandra (läs mig)
ska jag låta vara osagt
imorgon ska jag skriva på min promemoria, som det så fint heter
jag och min vän norrlänningen skall vara duktiga
äta matlåda
och dricka för mycket kaffe
typ
ikväll ska jag dricka glögg och äta pepparkakor
men de gamla goda
fröker fräken & makkakakakungo
en kväll som vi planerat sedan oktober typ
långsamma eller upptagna
det vet vi inte
nu möts vi iaf
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0