höstbal

så var höstbalen avklarad
med bravur
och en massa beröm från klubbverkarna
putsa servis
duka långabord
tända ljus
fina klänningar
fyrarätters
spex
jag älskar att jobba
servisen var rolig
vi hade roligt
sexade till sju imorse
alltid lika roligt
dans fram till hemgång
dansa dansa
som jag saknat det
mitt mål var att vara kvar så länge att jag kunde ringa pappa
stolt gjorde jag det på vägen hem imorse
patetiska elin skulle jag kunna säga nu
men va fan
nu ska jag plugga plugga plugga
laddar inför städsexan imorgon
bumbibjörnstema
måste fixa mer med outfiten
idag saknar jag mormor och morfar
deras besök var gult värt
vill knappt använda kök och toalett
de är så fint städade
idag städade jag toan
precis som mormor sa att jag skulle göra
med ett grönt medel hon gav mig
varje dag
check!
hej hopp

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: hahahahahaha ja ida är ju bara för söt :P

2009-11-15 @ 21:41:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0