inside out

det blev inte en heldag på jb
åkte hem
och nu sitter jag här
har druckit alldeles för mkt kaffe
och tänkt
läst marie fredrikssons älskade barn
saknar att läsa böcker
skönlitteratur alltså
ska börja igen
börjar se ljuset i pm-tunneln
i wish
känns lite bra
korrläsning kvar
småplock
samt ett jävligt skarpt öga för fel
typ
någon konstig sinnesstämning har infunnit sig idag
jag vills helst inte prata om det
lite sorgsen liksom
lite trött
och lite sliten
det har kanske sina förklaringar
mest av allt vill jag
-ligga på en strand i thailand, gärna hua hin
-dricka öl
-bli full
-springa tills jag spyr
-fira jul
-dansa
-dricka kaffe med bönorna
-lämna i min pm
-sjunga högt tills rösten spricker
typ det
borde gå att genomföra
nästan i alla fall
nu ser jag mest fram emot mina rårakor
och min mozarella
goddagelin


Kommentarer
Postat av: Anonym

om exakt en månad kan vi dricka kaffe, glögg och fira jul tillsammans! EN MÅNAD! Kommer gå snabbt. Älskar dig

2009-11-23 @ 21:30:08
Postat av: matilda

det där med pm verkar för täskigt, å andra sidan verkar ni vara bra på att galeja - något jag inte kan säga om den bostonianiserade versionen av mig! elin ändra amerikansk alkolag till 18 på momangen!

2009-11-29 @ 00:41:39
URL: http://aupairadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0