pantertant

vintern har kommit till uppsala
kan ha sagt det förut
men nu har den där första riktiga snön kommit
klassfesten igår var intressant
jag körde på pantertant
men gick under namnet farmor eller granny största delen av kvällen

powerpuffparagraferna, supersnällasilversara, granny
tacobuffén var gudomlig och drinkarna billiga
uppskattas alltid
idag ska jag plugga
ska bara dricka upp kaffet först
med största sannolikhet ska jag inte göra mycket mer idag
laddar inför höstbalen imorgon
det var det här med att servera ja
kul
bara jag inte spiller ner någons balklänning
dödens
jag skulle inte uppskatta det om det var min balklänning
nej
nu
ja
hej


helt ändrade planer för dagen
mormor och morfar kommer till mig
mysigt och spontant
ikea och lidl ska vi till
en helt vanlig westin-karlsson-aktivitet
mysigt
lite som ersättning för förlorad allhelgonatripp

Kommentarer
Postat av: majsan

visa ord, jag älskar "egen erfaranhet - jag vet" sånt tror man på :)

hophoppningsvis kan jag ta mig dit om typ... ett år! efter lite jobb så, jag vill, vill,vill :D

2009-11-13 @ 16:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0