puss på mig

det var det här med RTG
en genomgång av PM-skrivning
det var det här med att behöva skriva om allt
nästan
det var det som gjorde att luften gick ur mig idag
men humöret börjar vända
inte hjälpte det att jag läste majas tal på hennes blogg
det resulterade i tårar
men de har torkat nu
men ack var det gick rakt in i hjärtat
fint skrivet!
det fick mig att sakna min pappa
min pappa som jag endast träffat en kort helg på snart tre månader
mindre roligt
slänger härmed lite kärlek till honom <3
ska nog börja slänga kärlek på mig själv med
kan ses som en rolig aktivitet
annan rolig aktivitet
som jag måste ägna mig åt är studerandet
super ja
supa ja
härligt det vore
imorgon ja
nu åter till EU, att skriva juridik, Öppenhetsförodningen, svensk statsrätt och Sveriges rikes lag
puss
p.s

Jessica, din tandborste är kvar här. Den bor numera här!
d.s

lite stolt är jag
eller mycket

Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Tack Elin //Puss Pappa Ola

2009-11-11 @ 18:06:38
Postat av: linnéa

jag vill också ha en tandborste hos dig ref! puss 2nd

2009-11-11 @ 19:01:01
URL: http://linneafrick.blogg.se/
Postat av: ida

ojojoj vilken snygging som blivit platschef! må du vara solt! allas vår favorit flöjtola tar steg uppåt i karriären!

2009-11-11 @ 22:55:25
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: hanna

alltså varför är pappa alttid så rolig. Det står pappa ola och han skriver det igen. //Hanna karlsson. ps. jag avr tvingen att testa. haha

2009-11-12 @ 17:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0