städdag

som vi har städat
fröken makkakackakungo & jag
i två timmar
balustraden, nedre dansgolv
tydligen var huvudsaken att vi försökte
jag säger att vi lyckades
med smärre skador
men vad är väl det mot en städsexa
om några timmar förvandlas jag till bumbielin
först ska ett icke förståbart seminarie gås igenom.
känns sådär
något trött
fortfarande bakfull
kom ihåg barn
ät gul snö-det kan va öl
kom inte hem halv åtta-baksmällan kommer senare
typ dagens tips
dagens bästa var många under städningen
dagens sämsta är att melissa horn kommer till uppsala
båda konserterna är slutsålda
bajs
nu laddar jag inför kvällen
morgondagen blir ett helvete
lev som att den inte fanns ja
hipp hurra för här kommer Bumbibjönarna
hoppar fram igenom det rosa slottet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0