stoppa mig

jag fortsätter på temat lugna veckan
det fungerar så varför inte
dock fruktansvärt sugen på att gå ut
men det kommer
kvällen lista lyder
-pm
-mat
-bonde
-oskyldigt dömd
känns bra
hade snabbmöte med min T5:a
johanna ja
hon har läst min pm
mkt bra att gå på
mkt att rätta
ack vad tacksam jag är
nu känns det nästan lite lättare
även om jag vet att det återstår många timmars arbete
deadline måndag
har dock mkt att se fram emot tills dess
spinning (ja, jag uppskattar att svetttas som en gris)
bio med basgruppspojkarna
middag med fröken fräken och mackakkakakungo
avdentsfika à moi
släng in en massa pm mellan bara
veckan är gjord
idag flyller min goda vän emmapemma år

17 år
ja, vi gillar att ligga på varandra
saknar dessa tider
inte bara själva liggandet då
st-cyr-flickorna sitter numera på mitt kylskåp*
förgyller varenda öppnande

*
PUSS

Kommentarer
Postat av: iza

som om de inte skulle va roligt nog att öppna kylskåpet liksom..! haha. shit va jag saknar dig exakt just nu.

2009-11-25 @ 18:13:33
Postat av: linnéa

snyggt mitt pekfinger är på den bilden! ska vi st cyr-mysa i jul eller?

2009-11-26 @ 17:28:48
URL: http://linneafrick.blogg.se/
Postat av: elin

shit jag saknar dig med iza, MASSOR!!!!!!!!!!! Linnea, mys i jul!

2009-11-27 @ 08:07:32
URL: http://goddagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0