tentaångest??

jag hade planerat in en morgonpromenad
men nej
snozzzzade i en timme
nu har jag läst lite EGR
känner mig lagom uttråkad
har typ sjuttioelva böcker jag skulle kunna läsa men jag orkar inte
tror att det där med övningstenta skrämmer mig mindre än jag tror
inte alls nervös
ändå inget som betygssätt
nu är jag mest godissugen
imorgon kommer jessica
lycka lycka lycka
ska visa henne stan va
min stad ja
har ju blivit lite av det
dagens utmaning blir att hitta tilll tentasalen
har aldrig varit där
har även insett att uppsala är större än jag tror
inbillade mig att stan var där jag är
men nähä
finns massa mer
vet dock inte om 30 kilos packning gör det lättare att hitta
om inte annat jobbigare
hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0