tiny dancer

jag skriver så fingrarna blöder
jag läser så ögonen blöder
jag tar två steg fram och ett tillbaka
lever på hoppet
hittar en SOU blir överlycklig
så går det till att skriva pm
för den som undrar
svettig blir man med
utmattad av värmen på jb
därför intar vi carolina imorgon
för att få frysa lite
och äta kalla matlådor
VILKEN IDIOT TAR 5 KRONOR FÖR ATT VÄRMA EN JÄVLA MATLÅDA????
det blir nog bra
ikväll städar jag
och tvättar
och gör matlåda
och dammar
och blir trött
och äter godis
för imorgon kommer mamma
hon kan iof också få göra allt det
men kan vara kul om det ser lite fint ut här
vi ska inte göra någonting alls
hon ska sticka och jag plugga
vi ska äta rårakor
det var iof något
och äta pepparkakor som smälter när men lägger dem på tungan och sedan dricker kaffe
sådant roar vi oss med
min mor och jag

hon ser ut ungefär sådär
fast plus 25 år
jag tror att min familj har en fetisch för stora glasögon

lite större
lite bättre
frökena karlsson alltså
adjö adjö


Kommentarer
Postat av: ebba

FUCK! jag glömde att dom tog 5spänn för å värma. jag har ju makaroner å körrbullar redo. jag får nog gott betala dom där pengarna. VE Å FASA!!!!

2009-11-20 @ 19:19:47
Postat av: Anonym

vad tycker du om blondiner i bloggvärlden?

2009-11-20 @ 19:47:42
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/
Postat av: elin

fuck ja! låter gott du! jag kör på min pestopasta ja, känner du att det bränner riktigt i plånboken får du helt enkelt äta det kallt. hahaha!

2009-11-20 @ 19:56:33
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs vidare och inse de själv

2009-11-21 @ 00:06:02
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/
Postat av: eliny

haha började garva högt för mig själv när jag läste om idioten som tar fem spänn för att värma matlåda, och elin du vet jag garvar aldrig för mig själv. =)

2009-11-21 @ 01:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0