keso

idag äter jag smält ost och dricker proviva
proviva för magen
osten för att lindra bakfyllan
laddar inför tisdag gör jag
även om det nu känns som att jag aldrig mer vil dricka alkohol
jag har bett om hoffmaestro
och blivit lovad det
sexan efter sittningen igår var intressant
att jobba var sjukt
på många sätt
stressigt
svettigt
roligt
jag gör det gärna igen
sexan bjöd på mycket
mat i mängder
god dessert
baileys i dricksglas
alldeles för mycket dock
av det goda så att säga
klockan visade 04.28 när jag klev in i min källare
arbetspasset blev nästan 12 h långt
inte illa
nu ska jag plugga
eller sova
innan jag ska till snerikes för herrmiddagsmöte
tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0