herrmiddag

oj vilken upplevelse
jobb jobb jobb
för att herrarna skulle få en trevlig kväll
och om de fick det
alla beskrev det som fatastiskt
det är ju trevligt
damerna hade nog minst lika trevligt
spexet var till en början ett stort frågetecken
men blev till slut succé
speciellt den tiondels sekunden de trodde att vi skulle visa brösten
men ack
vi hade tejpat dem
shame
men fruktansvärt roligt var det
vår tetrisstation var nog också en succé
jag gillar att se fullvuxna män kravla i en ruta
och smöra och sjunga för en efter det
så mycket naket jag fick se igår har jag inte sett på länge
nästan varenda lag tog av sig kläderna
detta skulle aldrig ske hemma
och den som inte pluggar i uppsala förstår heller inte varför detta sker
men det är inget nytt
händer med jämna mellanrum
speciellt på herrmiddagen
när det gäller att fjäska för damerna
och vi köper det
på gott och ont
efter kvällens bravader analyserade sara och jag saken
sedan cyklade jag hem
kanske lite gladare
om inte lite visare
idag gör jag inget nyttigt
eller ska kanske göra det
lämnar inte sängen på ett par timmar nu
frukost i sängen är trots allt underskattat
ikväll ska jag upp på middag hos olla
mycket mycket trevligt
i övrigt lär veckan flyga iväg
imorgon kommer irmalus för en blistvisit
LYCKA LYCKA LYCKA
asienhora
sen mest plugg plugg plugg
och sen lycka
SÅNGBOKSFEST
som vi peppar
sedan kommer jag hem
k-town
here i come
som jag längtar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0