kalas

idag var det nästan kalas på juridikum
det serverades fika
prinsesstårta fick jag allt
mycket mycket gott
om min onda mage beror på det
eller om jag bara har ont vet jag inte
försökte mig på plugg på jb
men det gick minsann inte
det var rena rama hönsgården
unnade mit istället en minisnabbshoppingtur
det gillade jag
nu ska jag minisnabbplugga
innan jag och sara ska äta snerikesburgare och dricka öl
lycka lycka lycka
laddar annars bara inför två saker
SÅNGBOKSFEST (kan kännas uttjatat)
HEM-HEM-RESA (kan aldrig bli uttjatat)
däremellan ska jag bara plugga lite
vilket ger mig ångest
lyckan när jag kliver upp på lördag kommer att vara total
bortsett från den extrema trötthet jag kommer att känna
samt den traditionsenliga bakfyllan
men lycklig kommer jag iaf att vara
funderar på att gråta en skvätt på tåget
av lycka liksom
längtar verkligen
synd bara att studerande ger mig sådan ångest nu bara
men det glömmer jag snart
fokusera fokusera fokusera
adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0