mitt hår luktar kebab

och så var de borta igen
nästa lika fort som de kom
jessica, julia och lena
mysigt med lite besök
det uppskattar jag alltid
kebabrulle till middag
inte illa
mumma
jessica, kom snart igen!
min tanke är att jag nu ska göra klart det sista med pm2
skriva ut det och sedan aldrig mer tänka på det
iaf inte förrän typ måndag
då jag duktigt ska sätta igång med pm3
sedan ska jag kolla bonde
och oskyldigt dömd
samt dricka mitt nya kärlekste och äta mina pepparkaksskorpor
lycka
festa vad är det?
först av allt ska jag ringa min pm-coach
till mamma
mysigt säg
puss

Kommentarer
Postat av: majsan

haha ref jag VET FAN INTE. dumt var det iaf! såna saker bör du rätt till som advokat, justisttjosan (välutbildad till tusen iaf!), moralen i samhället liksom. det borde finnas någon sorts lag för att skydda alla fina baaaaaarn mot sån skit. annars får du skriva den själv (y)

2009-10-28 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0