snerikestisdag

idag var det studiehandledning
med studierektorn
logiskt
han tog upp skillnaderna mellan att studera vid ett universitet mot gymnasiet
slutsatsen blev
nationsliv
och allt där till
samt mkt egen tid
60 % av tiden ska vi studera individuellt
jag gillar nationslivet mest
fast studierna med
det är bra mysigt att plugga
planerar jag att göra hela dagen imrgon
bakis om inte annat
föreläsning 08.15 imorgon
det bådar inte gott
PUNRUNDA ikväll
som vi laddar
iaf jag
dansa dansa dansa
runt i ring
eller överallt
det brukar mest se ut så här

jag brukar inte vara så ensam
fast jag gillar det
livet leker
efter ikväll blir det annat
hoppas jag
har tappat mig själv i nationslivet
vad hände med träning?
det som var så stor del i elins liv
skönt på ett sätt
mindre skönt på ett annat.
det kom framor och jag fram till när vi talades vid i telefon häromdagen.
inte för full frågade hon
nej sa jag
tar mig ALLTID hem
trots att jag cyklar en mil
jag tar tag i mitt liv nu
det ena behöver inte utesluta det andra.
därför ska jag plugga supereffektivt nu i en timme.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0