söndagmys

hemma i min källare
planerna inför herrmiddagen är storslagna
storslagna
riktigt pepp är jag
valde även att gå med i spexgruppen
lite min grej tänkte jag
det kommer dock att balla ur
att döma efter dagens möte
veckan kommer att präglas av herrmiddagssaker
planering, pubrunda, spexöv
kom fram till en sak när jag cyklade hem
att jag blir mer motiverad att plugga när jag har mycket annat runt omkring
så nu har jag planerat hela min veckan
nästan timma för timma
inte många luckor
tyvärr
men då är också viktiga saker inplanerade
ett måste
ikväll ska jag äta ugnspannkaka
med grädde och jordgubbssylt
och plugga
samt prata med iza på skype
behagligt
upp i arla imorgon
föreläsning och ännu mer studerande
härliga tider
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0