soppis

fruktansvärt mysig och spontan sopplunch
med ida och sara
på västgöta nation
jag gillar spontana eftermiddagar
speciellt när vädret är fint och sällskapet trevligt
mysigt liksom
nu sitter jag och myser lagom med problematiken kring hets mot folkgrupp
trampar mest runt i samma lagrum
äter även mammas mörka postchoklad
inbillar mig att det är bra
mot min obalanserade mage
gårdagens operiodiska matintag förstörde magen även idag
försöker peppa igång mig själv inför kvällen
går väl sådär
lyssnar på melissa horns nya skiva
älskar den
lycka lycka lycka
som vi väntat på den 
mycket annat är jag pepp på
herrmiddagen
irmas snabbsnabbsnabbvisit
lugn nästaveckan (vi laddar.)
SÅNGBOKSFEST!!!
hem-hem-visit (LYCKA LYCKA LYCKA)
puss

Kommentarer
Postat av: elinpelin

ååh, melissas nya är ju bara guld! och bra att du har det bra på universitetet, då kanske jag vågar växa upp nån gång i alla fall (;

2009-10-15 @ 21:56:21
URL: http://elinianoo.blogg.se/
Postat av: elin

ååh, melissas nya är ju bara guld! och bra att du har det bra på universitetet, då kanske jag vågar växa upp nån gång i alla fall (;

2009-10-15 @ 21:57:08
URL: http://elinianoo.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag älskar våra luncher!!

2009-10-18 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0