t-ärtor

traditionsenligt serveras det ärtsoppa och pannkaka
på snerikes
på torsdagar
en tradition jag tänker följa
jag och sara testade det
och älskade det
älskad punsch på det
svårslaget
tillsammans analyserade vi oss genom denna tidiga kväll
bättre än utgång denna dag
ida tentapluggar
tyvärr
nästa gång får även hon följa med
avslutning i sköna fåtöljer i det rosa slottet
det gillar vi
nu går jag runt med plåster på hakan
och pyjamas
ikväll leker livet
imorgon väntar plugg till ögonen blöder
på snerikes
kaffe och chokladboll
samt i sällskap av sara
socialt men ändå enskilt plugg
sådant lär man sig att uppskatta
samt eftertentafika med ida
innan hon super skallen i bitar och sedan bakis far till k-holm
idag kan jag även ha anmält mig till något jag kommer att ångra
samtidigt som det kan bli sjukt kul
herrmiddagen 17 okt
servera samt underhålla fulla snerikesherrar
härligt
eller helvete
det visar sig
utmaning om inte annat
bon soir

P.S
Pappa, jag skulle vilja ha en kamera.
Det önskar jag mig.
Så jag kan visa er mitt liv
i bilder.
Det vet jag att du skulle uppsakatta med.
D.S


Kommentarer
Postat av: Pappa Ola

Kamera! Snart jul.

2009-10-02 @ 08:10:28
Postat av: ida

haha rart att du bloggar om mig när jag själv inte gör det ;D

2009-10-02 @ 12:34:32
URL: http://idawalderlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0