tis




vi (se bild ovan)
var någon helt annan stans ikväll
i alla fall inte på snerikes
ungefär lika borta som på bilden
kvällen kunde liknas vid den efterfesten,
ansåg sara
stod likt zombies på dansgolvet
det blev en tidig kväll
höjdpunkterna var snarare
1. ölen på orvars
2. (ögongodis)
3. när infinity kom på dansgolvet
som jag saknat den låten
då levde jag upp
och saknade jessica och iza
vi hade rockat om de varit med
istället rockade jag med zombisarna
fröken fräken och mackakakakungo
ibland kallar jag dem det
själv har jag blivit svampbob
för att jag har en tendens att suga åt mig saker
typ alkohol
nu ska jag sova
bon soir




Kommentarer
Postat av: iza

ååååh nostaligi!! du, jag å jessica till infinity ..jo då är man odödlig och alldeles för lycklig

2009-10-14 @ 12:02:12
Postat av: annnn

eeeelin, jag är extremt trött på företagar-rådet ;P tror du man vågar hoppa av utan att få sänkta betyg ??? :D det är inte lika kul utan er!!, hursom vad gör du nu för tiden? du har flyttat va? :D pusspuuss lillann!

2009-10-14 @ 21:26:17
URL: http://ann1ng.blogg.se/
Postat av: annnn

haha ja gud ja, elin ska bli advokat!! :D är det kul?! studentlivet och allt, ååh vad jag längtar också. dock vet jag inte alls vad jag vill bli, utan jag hoppas jag kommer på det efter ett år i staterna :P ja eller hur! man vet aldrig med daggen, ååh..gud hmm men han kan ju inte sänka mig om jag gör bra ifrån mig på lektionerna och proven.. då har han faktist ingen rätt till det :D alltså det är ju inte suuuper mycket i skolan, det var värre i 2.an faktist. men jag gillar takten, prov varje vecka och vet du vad?? jag ska göra högskoleprovet nästa lördag...gaah lite nervös :P annars funkar väl allt som vanligt. Hur är det i uppsala då? trivs du? mycket i skolan?? :P

2009-10-14 @ 21:45:49
URL: http://ann1ng.blogg.se/
Postat av: annnn

åååh det lockar mig så sjukt mkt att ta studenten, men gissa vad... på fredag ska vi testa våra studentmössor haha, och det betyder ett steg närmare :D det där med att livet endast består av plugg och festande låter ju hur ...hmm mysigt som helst säger vi... (om vi stryker plugg delen så) nää men jag förstår att det är annorlunda, är det svårt då? är vi duveholmselever lika duktiga som dem andra eleverna från resten av sverige? haha :D - jösses om det gick dåligt för dig, då vete fan hur det kommer att gå för mig. Åh nu gjorde du mig nervös elin! haha komiskt om jag råkar få 0.0 haha!!

2009-10-14 @ 21:59:40
URL: http://ann1ng.blogg.se/
Postat av: Mackakakakungou

SVAMPBOB!

2009-10-18 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0