torsdagsbak

på tal om lycka
känns som att det är djävulskt mycket att göra
kan vara jag som inbillar mig
men ändå
höll på att somna idag igen på snerikes
inte bra
imorgon tar jag med mig kaffetermos
har tagit ett moget beslut
utöver att stanna hemma ikväll
och det är att gå på den tidiga föreläsningen imorgon
för att hinna plugga lite mitt på dagen
annars sover jag bara bort det
jag är stolt
på kvällen ska jag och ida har myskväll
därav mitt bak ikväll
jag ska köpa en massa gott
iaf choklad
som vi ska äta
rödvin vore inte heller fel
synd att vi är 18 resp 19
kanske hittar något liknanade
ska trampa iväg till willys
mitt kylskåp börjat eka tomt
konstigt
hemma på min gata i stan
där finns det alltid något
alltid fullt
det är det inte här
bara frysen
men jag klarar mig ganska bra iaf
det gör jag faktiskt
på det stora hela med
vore synd att klaga
det jag får klaga på är utebliven ärtsoppa idag
klaga
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0