1

första riktiga skoldagen idag
första lektionen
första mötet med nya klassen
lite spänd
ltie nervös
trött
ont i halsen
palla bli sjuk
passar sig inte riktigt med mitt schema
kännner mig dock mer redo nu efter att ha pratat med viktoria igår
lite lugnande sådär
saker och ting löser sig
tisdag idag
fredag gasque
på lördag eller söndag kommer familjen
på tal om lycka
ser fram emot det
nu vill jag bara få en vardag
om än en tråkig sådan
men vardar
trodde jag nog aldrig att jag skulle säga
men det gör jag
känns lite som att jag räknar med att iza och jessica möter mig i korridoren idag
ett litet möte på toan och vi är redo för dagen
önsketänkande
men ack vad trevligt det vore
life goes on
eller något
ida blir egen företagare idag
lycka till
jag blir officiellt juridikstuderande
konstigt
då har man liksom bundit upp sig
jag som knappt vågade köpa årskort på friskis
ett helt år liksom
ska jag vara här så länge?
+3.5
läskigt
tänker inte på det
nu endast skolan
och resan dit
ingen svett
inga tårar
ska nog funka
au revoir pour maintenant
old

Kommentarer
Postat av: Anonym

gasque på fredag????!!!!! för juridik eller?

2009-09-01 @ 11:33:29
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: iza

hjärta

2009-09-01 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0