bakisfis

jag hatar måndagar
med eller utan baksmälla
lite i alla fall
trevlig söndagsfylla om inte annat
lite äckligt tysklandsvin i fina glas hos sara
varma mackor och analysernade av andras sorliga liv
sedan antiteque
vi älskar det helt enkelt
trots mindre mängd människor
dansade till svetten rann
tyvärr existerar det bildbevis på detta
flera gånger om
klassisk söndagsklubb helt enkelt
jag tog röda faran och cyklade hem runt småtimmarna
åt potatisgratäng och kollade ensam mamma söker
om det var bra eller itne vet jag inte
fyllenatt om något
fyllesms till iza
kan välja att publicera det här
gör det hela lite roligare
bara för att
HAN VAR DÄR IKVÄLL.
Jag är kär och fullare än jag tror.
Älskar allt för tillfället.
Verkligen ett fyllesms det här.
 Nu ska jag äta potatisgratäng och kolla ensam mamma söker.
Jag är galen och jävligt packad.
Älskar dig!
endast sorgliga människor skriver sådana sms
ännu sorgligare människor citerar sig själva på sin blogg
jag är sorlig
och lite irriterade
gillar att provocera
älskar det
nu ska jag sova
sedan plugga plugga plugga plugga
tills ögonen blöder
nästan iaf
pusss.
P.S
Hej pappa!
Hoppas allt är bra och att du säljer mkt.
Du kan väl höra av dig i veckan.
Anton kom in här i uppsala så nu flyttar han snart hit. Trevligt!
puss e

D.S


Kommentarer
Postat av: iza

hahahaha sorgliga människa! älskade smset! konstigt att jag inte såg det igår, kunde nämligen inte sova och va nog egentligen vaken när det kom?



läser pappa ola bloggen nu? skulle älska det

2009-09-28 @ 17:13:31
Postat av: elin

hhaha, varför kunde du inte sova igår? Sov du kanske för länge igår?

Självklart läser pappa min blogg, morgon och kväll! Det älskar jag med!

2009-09-28 @ 17:42:04
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Anneli

haha, jag älskar att du citerar det :)

2009-09-28 @ 22:24:32
URL: http://annelisynnerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0