bergochdalbana

jag kryper snart ur mitt eget skinn
inget socialt umgänge alls
ont i nacken har jag
och i halsen
snorar som en idiot
och trött
perfekt ja
skyller på det gråa vädret
tydligen kan man bli depreimerad av det
försökte plugga
men det gick så där
någolunda i fas
ångest över det
finns det inte mer liksom?
masssor massor massor
pm mm
men det får vänta
satt likt ett lik på seminariet idag
inte mkt fastnar
imrgon räknar jag med att kunna sitta på jb ett tag
ta igen förlorad tid
blir ännu en kväll hemma imorgon
kul jul
på torsdag blir det andra bullar
svenska viruset måste bara ut ur min kropp
var på apoteket och handlade alldeles för mkt
halstabletter dit
munskölj hit
ska tydligen vara bra
för psyket om inte annat
NU VILL JAG BLI FRISK
tills dess roar jag mig med att kolla på vackra bilder från helgen

samt hänga alldeles för mkt på facebook
och läsa allas bloggar 70 ggr
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0