cykla cykla hela dan

tidigt basgruppsmöte och så lektion på det
hemma nu för lite lunch
efter lunch åt jag två kokosbollar
sådana där med vitt skum i
mkt gott
tackar mormor som köpte dem i helgen
lika bra att äta upp dem samtidigt, kan inte bara vara en kvar
snart iväg igen
plugga lite på juridiska biblioteket
anneli och jag ska mötas upp
gör det hela lite roligare och lite socialare (säger man så?)
sedan blir det kanske fotboll med hippisarna (läs sitta och konversera på en gräsmatta, för min del)
med anledning av kokosbollarna åker jag antagligen till friskis med
skönt
med bra planering
och lite diciplin
kan jag kolla på idol ikväll
sedan sova
för sova gör jag inte längre
vet itne vad det är
vaknar hela tiden
trött som ett as på dagarna
nya intryck vad vet jag
tjo och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0