ensamt

precis lämnad år slumpen
eller iaf så har höna åkt
uschiameja
fantastiskt att ha henne här
alltför saknad vissa stunder
dock går tiden så fort
alldeles för fort
åter till det behagliga studentlivet här i supsala
Höna skrev ut lite bilder innan hon åkte
som hon nu smyckat mina annars så tråkiga väggar med
hemmagjort och fint
på små krokar
jag älskar det
vad jag som ensam själ ska göra nu är en bra fråga
kanske åka och träna
blivit mkt av det goda de senaste 30 h som hönis varit här
inget emot det
men
ligger bra till med seminarieuppgifterna också
dock ska jag nog rita en planering för veckan
kan bli roligt
pussss

den pryder nu min vägg
jag älskar det

för första gången sedan jag flyttade hit känner jag mig något rastlös
skulle ge allt för att bryggan skulle vara öppen ikväll
men icke
jag vet inte alls vad jag ska göra
usch
det var skönt att ha någon bo här
någon sovandes i samma säng
det känns skumt
har verkligen inte känt av ensamheten så här
jag gillar att vara själv
och känner mig egentligen inte ensam
men ändå
usch
konstig känsla
saknar redan höna
kan tänkas att jag fäller en tår
eller två
men inte än så länge
usch vilken konstig känsla
jag gillade att vi la oss tidigt
att vi åt stora chokladbollar
och att det var trångt i sängen
mysigt liksom
våra varma mackor vad också goda 
nej usch
nu blir jag sentimental
inte bra
usch
iväg iväg

Kommentarer
Postat av: Emma P

jag vill komma och hålla dig sällskap :)

2009-09-20 @ 19:14:23
URL: http://emmanews.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men du är ensam, du har mig och de andra tjejerna :) Slå en pling anytime om du känner för att hitta på ngt. Puss På Dig Goding!

2009-09-21 @ 08:51:25
URL: http://annelisynnerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0