hushållsgöra

gud vad jag varit duktig
städat
handlat
lagat mat
och snart ska man åka på lite husmorsjympa
städat för hönas skull som sagt
toaletten luktar fantastiskt
jag hoppas lukten sitter i
hoppas hoppas hoppas
trots alldeles för lite sömn var jag på juridiska biblioteket
(ja, jag är märkvärdig!)
redan halv tio
duktig flicka
pluggade hela förmiddagen
ltie släppte
ÄNTLIGEN
jaja
nu ska östrogenfyllda elin cykla och träna
au revoir
ps. imorgon gasqar vi gärnet ida!

p.s.2 tack för bilden vännen.
p.s.3 jag tror inte någonstans att jag är häftig på denna bilden
även om jag omges av öl
häftig ja
p.s.4 studentelin fick gå på middag igår

gud vad härligt säg
gott gott gott
trerätters
det såg ut lite såhär


Kommentarer
Postat av: haaaanaaaaa

men gud, vad har hänt med ditt hår, det är långt långt långt

2009-09-17 @ 21:09:09
Postat av: jessica

tänkte precis detsamma! långt, långt, långt. Längre än mitt nu!

2009-09-18 @ 14:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0