jb

jag får ingen jäkla rätsida på vilken dag i veckan det är
söndag blev igår till vardag
och måndag blev plötsligt som helg
vilken vardag ja
härligt
Seminarie 1 idag
lite av en utmaning
första -har du någon rättskälla till grund för det du säger?
något man lär få höra flera gånger
måste alltid ha en källa eller finna stöd i något när du uttrycker dig
bara att lära sig
imorgon blir det plugg hela dagen
hela hela dagen
planerar inte att röra mig från snorre
skönt att sitta här
dricka för mkt kaffe och sedan nästan somna i böckerna
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: idaslida

men gud, de skulle jag aldrig palla? det finns aldrig någon grund, källa eller något stöd i de jag säger ju? ^^



förresten, har kollat tåg! antingen första helgen i oktober, typ 2a där nånstans, eller 9e oktober där, andra helgen i oktober? KAN DU KAN DU?



saknar dig!

2009-09-14 @ 22:56:09
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0