mååndag

tidig morgon var det tänkt
upp och iväg till gymmet
men mina planer brast
vaknade med en ond hals
en förjävlig hals
då vågar jag inte ge mig iväg
därför kurerar jag mig med varma drycker och glass
snart ska jag och min rosa kånken cykla till juridikum
basgruppsmöte
sedan hem igen och fortsätta med återhämtningen
hade planerat en dag på jb men det lär inte fungera
måste blir frisk fort fort fort
har inte tid för detta
seminarier som ska förberedas
PM1 som ska skrivas
rendez-vous med vänner
dansa dansa dansa på bryggan
alldeles för mycket roligt
som jag vägrar hoppas
därför blir måndag en soleringsdag
plugg i sängen och andra föreberedelser
innan jag kliver på studenttåget igen imrgon tisdag
vilket är ett måste
nu dusch och sedan röda faran (rolig ordvits där för sneriukare & uppsalainsatta)
inte kul alls för andra
ber om ursäkt
au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0