söndag

jag pluggar pluggar pluggar
det är trevligt
jag trivs med det
idag var jag på bibblan 10.00
japp
hårt
dock skönt med lite miljöombyte
det största problemet nu förtiden är att jag äör hungrig jämnt
kul jul
imorgon är det landskap
val av nya ämbetsmän på nationen
sedan sexa med snerikarna
lite av en fest med människor från snerikes
gud vad jag ser fram emot det
och imorgon är ida tillbaka i staden
himla trevligt tycker jag
på fredag ska hon och jag på gasque
härliga tider
det grämer mig dock att min syster har så mkt att göra
hon skulle behöva vara lite ledig
synd
någon som kan ta henne hit?
hon kan nämligen inte åka tåg själv
hon vågar inte
miniref! hon skulle höra av sig till dig ang er lilla studiedag
eller vad det nu heter.
så att du vet
nu ska jag nog äta lite italiensk glass
en liten last jag lagt till med
och dricka koffeinfritt kaffe
mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0