söndag

jag gråter för gråtandets skull känns det som
för att det är skönt
jag vet liksom inte
ibland undrar jag varför jag inte gråter
får konstiga känslan att jag borde det
vågar knappt säga det
men
allt känns ganska bra nu
men ack var skrockfull jag blir
vågar knappt ta orden i min mun
fy, då kanske allt vänder helt
trevlig kväll med ida och kim igår
lång middag med många samtalsämnen
jag blev ställt mot väggen i ex antal moralfrågar
trevligt
nu väntar lektionsförberedelser
samt metodlitteratur
au revoir
ps. I LOVE LOVE LOVE min st.cyr-tröja

Je suis une fille de St.Cyr!

/REF

Kommentarer
Postat av: majsan

mihi, kulkul att ni tycker den blev bra! :)



2009-09-06 @ 15:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0