studier

härlig skvallermiddag med ida och sara
på snerikes
lammytterfilé
mkt gott
och öl
uppskattat tillsammans med mkt gott sällskap
vi gillar snerikes helt enkelt
ida och jag körde sedan lugn myskväll hos mig
ytterligare en natt skvais i 90säng
men usch vad mysigt det är
sov riktigt bra i natt
det funkar liksom
ida har jag (eller hon gick själv) satt på bussen
hem till ulleråker
jag har diskat
och nu ska jag skriva PM
PM PM PM
död åt pm
ska fan blir klar idag
kvällen kommer jag nog inte göra mkt med
tror att jag hoppas korridorsfest
behöver vara hemma
tro det eller ej
kroppen säger ifrån
laddar inför anititequet imrgon ist
det är något vi älskar med
härligt
borde städa här där jag bor också
kanske ägnar jag kvällen åt det
tillsammans med idol
skavlan kanske
och choklad
men vem vet
jag kanskse ändrar mig
ska inte ropa hej än
bonjour


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0