visit

reccegasquen igår var fulländad
skulle jag vilja påstå
skrik ocj stoj
ståendes på stolar och golv
mycket roligt
fylleslag
trevligt trevligt
familjebesök idag
och vad det var efterlängtat
jag älskar det
thaibuffé för tredje gången
även det älskat av kära
lyckan är total
har sett fram emot detta länge
kommer att leva på det länge
saknar dem redan
nu ska jag därför träffa övriga katrineholmare
för att liksom finna stöd och lite katrineholmsanda
mkt uppskattat
imrgon får jag mitt rum
större och bättre
bilen som de kom med i morse var full av saker
tänka sig vad saker jag har
inte lika mkt fick de med sig hem
nästa gång
inte långt kvar hoppas jag
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0