Anna och Lottens Aprilmiddag

idag hade jag alldeles för höga tankar om mig själv
hade planerat in en morgonpromenad
den uteblev
hade tänkt plugga hela dagen
jag åkte hem efter lunch
dock taggar jag
inför kvällen middag
så det är nästan ok
vi har skyhöga förväntningar

trots allt de bästa värdinnorna
som vet vad de sysslar med
jag drar på mig garden
dricker vin
och dansar natten lång
om jag orkar
vilket jag gör
imorgon tillåter jag en halv bakisdag
ingen idé att ha alldeles för höga förvätningar på sig själv dagen efter
sedan pluggar jag
och bakistränar
yey!
skål!

Kommentarer
Postat av: hej

jag förstår inte, är det dikter?

2010-04-13 @ 18:39:48
Postat av: Pappa Ola

Ser kul ut

2010-04-14 @ 07:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0