april april

jag njuter faktiskt ganska mycket av att vara hemma
sover alldeles för länge på morgonen
sitter länge och äter frukost med mina föräldrar
i derar numera nyrenoverade vardagsrum som de älskar
äter mat från en ordentligt tallrik, ist för en äcklig matlåda
pluggar lite när andan faller in
och gör mest ingenting
idag ska jag träffa min kära vän jessica
vi har inte setts på tre månader
vilket känns sjukt
det känns som igår
exakt ett år sedan vi var kaffebönor
och drack kaffe och åt kebabrulle mest hela dagarna
iza finns fortfarande inte med oss
men snart så
det här med att gå ut i solen har jag inte gjort speciellt mycket
måste nästan ta tag i det
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0