bubbelvatten

jag väljer att planera min sommar istället för att läsa om fredsplikt
jag väljer att fokusera på min ledighet istället för jobb
ser ut som att jag får mer än två veckor ledigt i sommar
på raken till och med
detta har inte skett på cirkus 6 år
yey!!!!!!!!!!!!!!
det blir katrineholm för hela slanten
för hela sommaren
känns bra faktiskt
under ett par dagar har jag velat åka hem
inte för att uppsala är dåligt på något vis
bara för att få vara hemma och göra ingenting
gräset är trots allt grönare på andra sidan
nästan jämt
jag ropar inte hej än
bäcken är fortfarande långt borta
och jag lär vara trött på k-holm efter två veckor
men nu är jag glad över mitt beslut
konsekvenserna tar jag sen
nu ser jag mest
kaffe i solen
cykelsemestrar
mys i soffan
slavarbete med hönis
och tråkiga utekvällar
ungefär i alla fall
men minst 1,5 månad kvar
fokusera!
arbetsrätten måste göras
och en jävla tenta
bullshit
men i alla fall
tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0