bär basker

vi försökte i alla fall
ella och jag i staven
men det funkar liksom inte
vi var duktiga och var där vid nio
plus minus några minuter pga snöstorm
jag orkar inte mer
böckerna låg i alla fall framme
och vi läste lite
en halv rad var fjärde timme
å andra sidan har vi analyserat en del
men seminariet gick ju vägen
undra hur länge det håller...
imorgon kommer hönapöna
pappa och hon åker i ottan
och är här i ottan
när jag vaknar
mysigt
funderar på att sluta träna
göra mer roliga saker
även om jag vet att det skulle betyda med tv-tittande
mer kaffedrickande
och mer skvallertid
ska tänka över saken
tills dess kör jag skivstång
och väntar på glasögon
som nu är skickade
lycka
tjo

Kommentarer
Postat av: Ella

Äsch! Vi pluggade Snerikes framtid istället! Det är typ 1000 hp!

2010-02-23 @ 20:07:27
URL: http://ellastensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0