damn I'm good


really good
fantastisk sallad gjorde jag
att skriva receptet
det skulle jag inte göra
min nya favorit är dock keso med oliv och fetaostsmak
råvarorna kostade 500 kr
kanske inte
man allt som allt
gottt blev det
fredagens lycka
annars var min 50:- tröja också ganska bra
randig sak
mysig att ha när man inte vill ha kläder som sitter åt
stor som ett tält
övriga lycka idag:
smultrondricka
köp av bullens pilsnerkorv
stockenlunch
ett steg framåt med tisdagens seminarie
imorgon kör vi reccegasque
o yes
vi börjar med nicoles hemgjorda vin och fortsätter med snaps
å gamle klang och jubeltid
glöm inte sångboken elin!
trevlig fredag
den här gjorde min dag ännu lite mer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0