Feb. 16, 2010

jag väntar fortfarande något extremt på mina glasögon
börjar tröttna på att inte se något
dagens seminarie var katastrof
såg mindre än vanligt
om det beror på glasögonbrist
eller bakfylla
det låter jag vara osagt
nu vill jag bara se igen
kunna kolla på tv
utan att sitta 50cm ifrån tv:n
plus att jag gillar att se kool ut i fräcka glasögon

i väntan på att åter blir glasögonorm
roar jag mig med annat
typ kör 1.5h skivstång/spinning
pluggar 9h om dagen
planerar in kockpass med kickan
hämtar klänningar från mamma på suspekta adresser
läser om nicoles framgång i sthlm
är hemma så lite som möjligt
planerar in pizzakväll med ebbapebba
blir lite mer nervös inför servisjobbet på lördag
planerar mitt och hönas sportlov
min tanke är att vi ska leva familjeliv
gå till skolan på dagarna
(plugga i min källare ev. i staven)
laga mat
(höna lagar husmanskost, jag får matlådor och dukar)
bakar bröd
(höna bakar, jag äter)
njuta av varandras sällskap

typ som vi gör här
väldigt mysigt
men som sagt
hon är ju typ redan på väg
i alla fall enligt henne själv
först måste jag bara göra allt som nämnts ovan
lika bra att börja
svetta ur mig skit
ciao!

Kommentarer
Postat av: ebba

pizzan och kvällen kommer bli myyys men nu äre tid för spinnnnn :D

2010-02-17 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0