Feta fransyskor

klockan två en måndagnatt är det bara
jag och taxibilarna ute
och ev någon suspekt volvo
och kanske en inbrottsskåpsbil
en städsexa på slottet
kan vara alldeles alldeles fruktansvärd
eller alldeles alldeles lyckad
igår var den alldeles alldeles rolig
personlig och mysig
kvalité på människor inte kvantitet
efter en hel dags pluggande och städande var även vi värda en måndagsfylla
eftermiddagen spenderades i staven
vi åt en fantastiskt måltid efter vi städat,
i biblioteket
innan sexan
plockmat
vi facereapade anna och gjorde mest ingenting
inte värst hungriga på sexan men ack så glada
sexan uvecklades till någon slags lek och kareokekväll
lapplek och battle med mikrofonerna
tills slut var vi duktiga och tog oss i kragen
drack upp det vi hade i glasen
lämnade slottet 01.47
åkte hem och sov
på lördag ska ellapella lära mig jobba servis
med anna i baren blir det en bra kväll
nu tar jag tag i veckan
äter, sover, tränar, pluggar
nästa vecka kommer hönis
hon är redan på väg

nicole har lämnat uppsala och blivit vuxen
jobbar nu för katrin zytimierska
det är min vän det
nicole säljchef
puss

Kommentarer
Postat av: Ella

Fin bild på mig la la la la :)

2010-02-21 @ 19:52:14
URL: http://ellastensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0