jag lever lite mindre idag

varje rörelse är ansträngd
eller en risk för att spy
klassfesten var rolig
filmtema
yeyy
vad som hände sen förstår jag inte
det gör ingen
plötsligt var man väldigt alkoholpåverkad
italienarna bjöd
yeyy
därför rör jag mig minimalt idag
kollar på familjen annorlunda
och önskar att jag orkade gå till kylskåpet
min ångest över att bo i gamla uppis förstärks med tiden
nu börjar jag tröttna
sorry
om jag får erkänna det
har fan inte klagat tidigare
just nu vill jag mest av allt flyta i vatten
inbillar mig att det skulle hjälpa mot min extrema hangover
jag har några mål för dagen
äta något
skriva rent sem.ant.
förbereda nästa seminarie
träna
in my dreams
väntar fortfarande på min glasisar
lycka när de kommer
så jag ser igen
en helt ny värld
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0