la familia

damn vilken vecka
bland de bättre på sistone
jag älskar att ha höna på besök
livet går nästan lite lättare då
å vilken mat man får
och vilket sällskap
min snorrehyresvärd tycker att vi har fin kontakt
för att vi sover i samma säng
så kan man också se på det
vi var åter alla samlade hos lisa på körbärsvägen
åt kebabrulle
upptäckte självutlösaren på kameran
kollade melo
älskade anna bergendahl
åt stående frukost på seven eleven
typiskt sthlmsstudentliv i guess
familjemys på en söndag
inte illa
vi är allt en mysig familj
shopping och mat
våra favoritaktiviteter
köttbit och mjukglass tills man storknar
min dag var gjord bara där
jag börjar känna att det är dags att återgå till verkligheten nu
plugg och laga mat själv
källaren ekar domt utan höna
som det brukar göra
imorgon ska jag få mitt pm sågat eller höjt till skyarna
plugga
och jobba servis på snerkan
med ellapella
jag ger er här en bildkavalkad



puss glasögonormen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0