ser fortfarande inget

bra skit
bra dag
igår fick jag paket på posten
(egentligen påse med saker medskickad med anton)
men det låter finare med paket på posten
av mamma
klänningar, tandkräm, sjal och geléhjärtan
min kväll var gjord
nästa lika bra dag
trots smärta i hela kroppen
skivstången har gjort mig till invalid
nästan iaf
plugg dagen lång
och semla på det
inte illa
snerikeshäng i staven
I like
effektiv halva dagen
det är bättre än ingenting
som sagt
fortsätter på lungna temat
plugga dagen lång
träna
häng framför tv som jag inte ser
fortfarande inga jävla glasögon
dålig skit
fycking hell
nu ska jag bestiga mitt diskberg
att jag aldrig lär mig...


dagens bild kommer från.....
diskodiscot på kongressen


dessa bilder gjorde dock min dag totalt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0