som någon som kliar en i huvudet

jag är fortfarande seg
inte så farligt
bara så att det känns
att jag faktiskt är seg
veckan har rullat igång
jag körde en lugn start
en förmiddag hemma liksom
fast jag tröttnar rätt fort
när det är en timme kvar tills bussen går
då är jag uttråkad
tyvärr
jag önskar jag kunde hålla mig sysselsatt
det finns tusen saker att göra
tror att det kan vara lite självplågan
kul att vara uttråkad
eller något
annars har dagen gått i ett
föreläsning, fika med gammal klassis, basgruppsmöte
och på det lite effektivt snickelisnack med anna aka big mama
så kallar iaf jag henne
hon som klappade mig på huvudet när jag var bakis
hon som kokade kaffe när jag mådde illa
och hon som köpte cola när ingen ville leva igår
därav namnet
och ja
idag har jag även varit duktig
för ett ögonblick lockade risotton på snerikes mer
men ack
spinningen gick före
skönt
synd på fittig instruktör bara
nu är det bara jag och famijlen annorlunda kvar på den här dagen
mysigt
imorgon har jag pluggdate med ellapella
mysigt så där en tisdag
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0