ttisdag

en dag som har gått i de ineffektivas tecken
jag har typ
pluggat 1.5 h
hängt med recceförmännen/ella&flo på snerikes
pluggat lite till
busat*3 med nicole
försökt plugga lite till
försökt lite till
fadderfikat med nicole, nils och kakan
ätit semla
hängt med anna och ella i tornrummet
varit på utfrågning inför landskap I
hängt lite till på snerikes
funderat på att klubba utan smink och i ballys
besämt oss för att åka hem och ev tillbaka efter ph
för lite klubb
sprungit till bussen
blivit svettig
ätit en banan
that's it
alldeles för lite plugg
alldeles för mkt kvalitetshäng
typ
magen värker
kinderna är röda
och huvudet slut
jag har idag ätit en macka och en semla
plus att jag raderade all musik från datorn
vilken idot hade lagt musikmappen i papperskorgen?????
vavava?????
idot!
nu orkar jag inte
ska skriva ut mina rättsfall igen
i hopp om att ny text=nya insikter+smarta slutsatser
sedan tar jag kväll
kväll=ph+sömn eller klubbning
hej hå polkan går!

Kommentarer
Postat av: 900502

"vilken idot hade lagt musikmappen i papperkorgen?????"



hahaha jag vill vetaa!!!

2010-02-02 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0