15 kg på 1 vecka


jag dricker kaffe
godaste på flera dagar
gör ingenting
lyssnar på hönas spellista
lugna favoriter
den vi spelat hela jullovet
därför lyssnar jag på den
rod stewart är favoriten för tillfället
klockan är fyra och jag är klar för dagen
dock står min resväska fortfarande ouppackad
men det struntar jag i
lever i alla fall i pappa flanellskjorta
som jag älskar
favoritplagget för tillfället
sedan när modeblogg? aldrig.
höna! väntar på ditt mms!
behåller hem-hemkänslan genom att inte packa upp väskjäveln
tänkte ligga på spikmattan resten av dagen
läsa min bok
skriva brev till höna
äta morötter
och sjunga högt till rod stewart och johnny logan
imorgon börjar verkligheten igen
sysselsättning kan vi kalla det
au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0