han tuggar kex

nu tar jag mina sista krafter
och färdigställer mitt pm
nu är både hjärnan och kroppen slutkörda
igår somnade jag nästan när jag cyklade hem från träningen
blir rädd för mig själv
lockande storstocken ikväll sa jag nej till
ikväll ska jag sova
och imorgon
imorgon är jag värd att vara ledig
mer än någonsin

damn you PM!

min syster och jag har tagit upp vår brevväxling igen
nu fokuserar vi mest på låttexter
skriver av och skriver om
jag tolkade en lalehtext i mitt senaste brev
skrev om storebror
till lillasyster
jag är för finurlig
sist fick jag han tuggar kex
mest för innebördens skull
och för att höna hade ont om tid
för tillfället letar jag efter en text
med tanke på att jag lagt ner allt vad PM heter
den ska liksom spegla att jag kommer hem om en vecka
att jag saknar henne
och att jag vill äta påskgodis
undrar vad jag hittar den
letar vidare
när jag fick storebrorlåten grät jag
jag tyckte det var fint
Ett desperat försök
det krävs ett hjälte mod
Vem av oss är modig nog
att rädda storebror, storebror, käre storebror
Han har ett öga för det där
Hans sinnen letar klöver
Härjar ute varje kväll
med grabbar som han kallar bröder
Herregud, käre storebror

Han har en massa fuffens för sig
jag vet inte vad det rör sig om
Härjar ute mitt i natten
vad han gör det vet'e katten,
Kanske något illegalt eller så är han väldigt social

Bror, bror min drömmer om det liv
dom visar han på tv
Han vill alltid vara som dom
men jag vill ha han som han är min bor, käre storebror
Bror ska du ut i natten?
Kom vi knyter vänskapsbanden
kom stanna här med mig
jag vill vara med dig storebror, käre storebror


FUCKING PM ÄR INSKICKAT!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0