hey

gårdagen tog till slut slut den med
om än väldigt tidigt
bibblan var en upplevelse igår
minsann
jag och anna roade oss mest med att äta butterkaka
och läsa lite pm
dreamteam jobbade sjukt bra igår
as always
i vanlig ordning sexa
första gången extremt länge för mig kändes det som
vi flätade varandras hår
pratade ikoner
drack öl
och lekte jag-har-aldrig
för en gångs skull hade jag sällskap en bit på vägen hem
cissi och jag hade moskésamtal, samtal vid moskén
innan vi skuljdes åt i den tidiga morgonen
med fem timmars sömn i ryggsäcken ska jag nu plugga
plugga lite till
och jobba igen
gyllenhielmsgasque
vi kör igen!
med flätor i håret och vita skjortor
kliver på igen!
skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0