kanske något illlegalet eller så är han väldigt social

den här dagen utvecklades verkligen inte till något alls
jag tog mig en långpromenad i solen
höll på att ramla 99999999 ggr
glashalt
samtidigt som det är pölar på vissa ställen
skulle plugga när jag kom hem
någon gång på eftermiddagen
tog en paus för att äta frukt
har fortfarande inte satt igång igen
hann dock lära mig lite om fordringsrätt
är mer trött efter att ha dansat natten lång till svenska favoriter än jag trodde
hade velat läsa elsas mode
har inte ens orkat det
kollat landet brunsås, boston tea party, blåsningen
roande om inte annat
med tanke på att det med mitt kanalutbud endast sänds trav och vintersport på tv
not my cup of tea
känner att jag behövde en sådan här dag
när jag fick sova ut
och göra mest ingenting
vara stolt över det jag skrivit på mitt pm
istället för att ha ångest över att jag inte skriver pm
jag har ätit upp mitt pre-påskgodis jag fick medskickat från mamma
gjort risotto
så lite har jag gjort
imorgon är det städdag på snerkan
och pm-skrivande
nu satsar jag på melodifestivalen
kaffe och naturgodis
avec moi!

jag körde på sonia igår
vi trivs trots allt väldigt bra ihop
precis som jag och min syster
och min syster och sonia

säkert kort
punkt slut.
p.s
det känns som att jag har en köttbulle i halsen.
(jag brukar säga att det känns som att jag har en kuk i halsen, men höna blir så arg då)
om ni undrade
varför jag sväljer extra konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0