mon pull

plötsligt var det fredag
jag undrar var alla dagar tar vägen
iof sitter jag på bibblan varje dag och längtar tills dagen är slut
och slut är den till slut
och så kommer en ny dag
igår när dagen var körde jag spinning
det var sjukt tråkigt
jag som längtat så
man kan inte alltid ha tur när man bokar
upptäckte dock att det är sjukt mycket roligare att träna när ebba är med
det var hon inte igår
och då var det tråkigt
slutsats, check!
idag när min dag är slut
då ska jag jobba servis
jag, ella och anna
wohoo
vi laddar inför morgondagens 12h jobb
gasque
I like!
För att fördriva tiden idag
ska jag
efter att ha tagit en seg morgon
plugga
plugga lite till
försöka få till ett fantastiskt pm
oh yes!
hej heopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0