pling


o ja
på pubrundan var jag fittig
lite mitt signalemtent
fittigt är däremot inte vädret
sol sol sol
och blå himmel
var tvungen att gå ut på morgonpromenad
trots trötthet
vissa stunder blir jag stolt över mig själv
när jag tar tag i saker och ting
idag har jag tagit tag i massor
gå in skor
seminarieuppgifter
pm
bra skit
idag ska jag kocka
med klittan

underlivstema i köket
oh yes!
imorgon kommer pappa och storhandlar med mig
tror aldrig att jag längtat efter att handla så mkt som jag gör nu
jag funderar på att laga mat till honom
kan i alla fall sträcka mig så långt som att koka kaffe
jag är allt bra snäll
hemmafru är min grej
nu ska jag ta tag i min promemoria
fint ska det låta
mindre fint att skriva
analysera rättsfall
vem kommer på det?
är det sådant jag ska syssla med i 40 år framåt?
jag orkar inte
för stunden är det helt ok
men efter 10000 ggr, är det roligt då?
skitsamma nu o och för sig
det måste göras
hej

fyllesvin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0